Diagnostika / Testery / Skúšačky
Vybavenie autoservisovDigitální multimetr 10 A/500 V, pro stejnosměrný a střídavý proud - SW Stahl
Digitální zkoušečka – multimetr pro testování elektrických obvodů a měření veličin, max. napětí 500 voltů, LCD displej – SW Stahl 32230L
Kompaktní a praktický přístroj pro autoelektrikáře i elektromontéry. Umožňuje zjišťovat hodnoty napětí, proudu a odporu.
Teplotní sondou lze měřit teploty od -20 °C do +120 °C.
Měřicí kabely jsou vybavené ochranou proti nechtěnému dotyku.
Hlavní výhody:
- tlačítko Hold
- DC: 0-500 V
- AC: 0-500 V
- DC: 200 mA-10 A
- odpor: 0-2 MOhm
- tester diod
- maximální hodnota zobrazení: 1999
Technické parametry:
- rozsah měření proudu: 0,2-10 A
- rozsah měření napětí: max. 500 V (AC/DC)
- rozsah měření odporu: 0,2-2000 kOhm
- šířka: 212 mm
- výška: 45 mm
- hmotnost: 0,337 g
- napájení: baterie 9V (dodávána v sadě)
Pojistky:
- keramická, délka 20 mm, průměr 5 mm, 500 V, 500 mA
- keramická délka 20 mm, průměr 5 mm, 500 V, 10 A
Adaptér na turbodúchadlo - systém zásobovania vzduchu Vigor V4192
Sada pro natlakování turbosystému se sklapovacím propojením
Sada přípravků / adaptérů bez tlakoměru (12-dílná) pro zkoušení těsnosti novějších turbosystémů motorů natlakováním v plastovém kufříku.
Sada umožňuje rychlou diagnostiku turbosystémů motorů v automobilech novějšího provedení, kde jsou vzduchová potrubí přeplňování spojená klikacím systémem.
Jedná se především o snadné, rychlé a odborné zjištění netěsností chladičů plnicího vzduchu a neviditelných trhlin v hadicích přívodu plnicího vzduchu do motorů.
Sada obsahuje tyto adaptéry/zátky:
- 1 pár adaptérů 31 mm
- 1 pár adaptérů 38 mm
- 1 pár adaptérů 46 mm
- 1 pár adaptérů 51 mm
- 1 pár adaptérů 56 mm
- 1 pár adaptérů 61 mm
Tlakomer Vigor V4233
Tlakoměr s uzavíracím ventilem a hadičkou s rychlospojkou k sadě pro zkoušení systémů přeplňování vzduchu V4192.
Pumpa vakuová pro měření, vytváření podtlaku
Ruční vakuové čerpadlo, vakuová pumpa, pro testování tlaku a podtlaku, s manometrem a nádobkou – GEKO G01156.
Praktická sada pro testování tlaku a podtlaku např. u podtlakového magnetického ventilu, MAP senzorů, palivové nádrže a jiných.
Sada obsahuje přesný manometr pro testování a servis mnoha různých tlakových systémů v automobilech.
Umožňuje odvzdušnit brzdy a testovat podtlakové systémy v automobilech. Lze využít i pro odvzdušnění brzdových systémů.
Baleno odolném kufříku z tvrdého plastu.
Pozor! Při nasávání kapalin vždy použijte nádobku, provozní náplně se nesmí dostat do pumpy!
Technické údaje:
Vytváření podtlaku: -1 až 0 bar (-30 inHg až 0 inHg).
Rozsah manometru: 0 až -760 mmHg (0 až -1 bar) / 0 až -30 inHG (0 až -1 bar)
Sada obsahuje:
· 1x kovová pumpička s manometrem
· 2x elastická hadice, délka 530 mm
· 2x elastická hadice, délka 100 mm
· Sada svorek a konektorů
· 1x nádržka
· 2x víčko
Klešťový multimetr pro střídavý proud, s kabely - UNI-T UT200A
Multimetr (měřič) s čelistmi – kleštěmi, pro střídavý proud, v látkovém pouzdře – UNI-T UT200A
Klešťový multimetr pro měření proudu rozevřením čelistí, mezi které se vloží izolovaný vodič pod napětím (měření v již zapojeném obvodu bez tzv. galvanického spojení).
Pro následující veličiny: Střídavé napětí, střídavý proud, střídavý výkon, Odpor, Kapacita, Indukčnost.
Ideální pro přesnou, rychlou a bezpečnou práci.
Balení obsahuje přístroj a měřicí kabely.
Funkce multimetru UT200A:
- měření napětí AC do 600 V
- měření proudu AC do 200 A
- měření odporu do 20 kOhm
- akustický test vodivosti
- automatické přepínaní rozsahu
- data hold
- automatické vypnutí
- tlačítko pro podsvícení displeje
- indikátor stavu baterie
Technické parametry:
- AC napětí: 600 V +/- (1.2%+5)
- AC proud: 2A / 20 A / 200 A +/- (1.5%+5)
- odpor: 20 kOhm +/- (1%+2)
- max. displej 1999, automatické zobrazení polarity
- maximální rozevření kleští: 28 mm
- napájení 9V bat. (6F22)
- rozměry: 208 x 76 x 30 mm
- hmotnost: 260 g
Upozornění: K zařízení je možné za příplatek (není zahrnut v ceně výrobku) dodat kalibrační protokol, cena kalibrace závisí na typu zařízení a rozsahu kalibrace u jednotlivých měrných veličin. V případě zájmu o kalibraci nás, prosíme, kontaktujte pro zaslání cenové kalkulace za kalibraci dle vašich požadavků.
Manometr na testování tlaku chladiva v klimatizaci - JONNESWAY AR050087
Tlakoměr na ověření tlaku chladiva v nízkotlakém okruhu klimatizace, pro R134a, rozsah až 200 PSI – JONNESWAY AR050087
Používá se při rychlém testování tlaku chladiva v klimatizačním systému (nízkotlaký systém).
Manometr je vybaven barevnou stupnicí umožňující rychlou a snadnou orientaci.
Technické parametry:
- pro chladivo R134a
- rozsah: 0 – 200 PSI
Tester lambda sondy, bateriový - BGS 9454
Zkoušečka – tester lambda sond, s funkcí simulace, pro zirkonové a titanové sondy, v látkovém obalu – BGS technic 9454
Určeno pro testování vyhřívaných a nevyhřívaných lambda sond s 1 až 4 kabely. Simuluje signál bohaté nebo chudé směsi, aby se vyzkoušela reakce řídicí jednotky (ECU), identifikuje připojený kabel, uzemnění, topení, napětí ECU (pokud existuje).
Tester je vhodný pro motory vybavené zirkonovými sondami nebo variantami s oxidem titaničitým.
Snadné připojení pomocí krokosvorek, signál je zobrazován na LED liště. Indikátor vybité baterie pomáhá při orientaci.
Přístroj má bytelné pouzdro z odolného plastu ABS.
Technické parametry:
- napájení: alkalická baterie: 9 V, 6F22 nebo srovnatelná (součást balení)
- provozní prostředí: -10 °C až +50 °C / vlhkost <75 %
- skladovací prostředí: -20 °C až +60 °C / vlhkost <85 %
- rozměry pouzdra: 147 x 81 x 29 mm
- hmotnost: cca 250 g (včetně baterie)
Autodiagnostika SX FIVE univerzální OBDII, čeština a slovenština - SIXTOL
Univerzální OBD2 autodiagnostika, skener chybových hlášek motoru, v češtině a slovenštině – SIXTOL SX FIVE (SX1010)
SX FIVE je praktické diagnostické zařízení, díky kterému můžete provádět diagnostiku svého vozidla pouze pomocí skladného ručního přístroje. Zařízení disponuje několika praktickými přednostmi, mezi které patří barevný displej, snadné ovládání, použití na široké škále vozidel, ergonomický a robustní design a kompaktní velikost. Všechny chybové hlášky, které přístroj čte (závady z řídící jednotky motoru) jsou uvedeny v češtině, a to včetně specifických chyb, které tato diagnostika dokáže v elektronice motoru u vybraných automobilů identifikovat.
Podporované funkce:
Pomocí této diagnostiky lze provádět všechny standardní úkony diagnostické normy OBDII, mezi které spadají následující funkce:
- čtení paměti závad řídící jednotky motoru
- mazání paměti závad řídící jednotky motoru (smazání uložených, sporadických a trvalých chybových kódů) včetně specifických chybových kódů jednotlivých značek
- vypnutí kontrolky motoru
- přístup k uloženým informacím, které vyobrazí stav vozidla v době, kdy se vyskytla chyba (tzv. „freeze frame“ data)
- zobrazení více než 90 živých (aktuálních) parametrů z provozu vozidla (např. teploty kapalin, údaje ze senzorů, otáčky motoru, údaje z váhy vzduchu MAF, a mnoho dalších)
Podporované vozy:
- od roku výroby 2001 – evropská vozidla (benzínový motor)
- od roku výroby 2004 – evropská vozidla (naftový motor)
- od roku výroby 2000 – asijská vozidla
- od roku výroby 1996 – americká vozidla
- od roku výroby 1996 – lehké nákladní vozy (dodávky)
Podporované diagnostické protokoly:
SIXTOL SX FIVE podporuje všechny legislativou schválené OBDII protokoly, včetně norem EOBD, JOBD a všech národních variant.
- ISO 11898 (CAN protokol)
- ISO 14230-4 (Keyword Protokol 2000)
- ISO 9141-2 (vozidla z Asie a Evropy a vozidla značky Chrysler)
- J1850 VPW (vozidla značky GM)
- J1850 PWM (vozidla Ford americké výroby)
Technické parametry:
- velikost barevného displeje: 2,4” (rozlišení 240×320 px)
- provozní teplota: 0-60 °C
- napájecí napětí: 8-18 V
- jazyky: čeština, slovenština, angličtina, němčina, španělština, francouzština, maďarština, italština, portugalština, švédština
- délka kabelu: 90 cm
- rozměry: 125 × 80 × 24 mm
- hmotnost: 350 g
Obsah balení:
- autodiagnostika SIXTOL SX FIVE
- USB kabel
- návod k použití v češtině
- technická podpora na emailu a telefonu
Kompresiometr pro benzinové motory VT01053A
Přístroj (8dílná sada) pro měření kompresního tlaku ve válcích zážehových / benzinových motorů přes otvory pro zapalovací svíčky.
- přístroj pro měření kompresního tlaku ve válcích benzinových / zážehových motorů
- tlakoměr 0-20 bar O 63 mm je opatřený vypouštěcím ventilem umožňujícím opakování měření, komprese stejného válce bez vyšroubování koncovky
- tlakoměr je doplněn příslušenstvím (7 ks)
- sada je umístěná v praktickém kufříku z odolného plastu
Obsah sady:
1 ks přesný tlakoměr 0 – 20 bar (0 -300 psi) s vypouštěcím ventilem
1 ks kovový adaptér, přímý, délka 130 mm, s přítlačným pryžovým konusem pro otvor zapalovací svíčky
1 ks kovový adaptér, zahnutý, délka 130 mm, s přítlačným pryžovým konusem pro otvor zapalovací svíčky
1 ks vysokotlaká hadice délky 450 mm s připojením na tlakoměr a koncovkou pro připojení některého z adaptérů
1 ks adaptér pro závitový otvor zapalovací svíčky M18x1,25 mm
1 ks adaptér pro závitový otvor zapalovací svíčky M14x1,25 mm
1 ks adaptér pro závitový otvor zapalovací svíčky M12x1,25 mm
1 ks adaptér pro závitový otvor zapalovací svíčky M10x1,0 mm
Zkoušečka - tester baterií 6/12V - QUATROS QS32135
Zátěžový analogový tester/zkoušečka pro autobaterie, tzv. "zátěžák" – Quatros QS32135
Pro jednoduchou a rychlou kontrolu nabití akumulátoru.
Umožňuje rychle změřit napětí při zátěži, takže si můžete ověřit stav baterie.
Technické parametry:
- napětí 6-12 V
- zátěž: 50 A pro 6V baterie, 100 A pro 12 V baterie
- proud při studeném startu: 1000 CCA (počáteční proud u studeného motoru)
Diagnostika VAG-COM MAX, HEX V2 USB kabel, čeština, koncern VW
Moderní diagnostický přístroj, včetně propojovacího kabelu – VCDS VAG-COM MAX.
Dodáván včetně nejnovějšího propojovacího HEX V2 USB kabelu, s podporou CAN a rychlé komunikace – přípraven pro diagnostiku i nejnovějších modelů (modelový rok 2017 a vyšší). Systém je v českém jazyce – snadné a rychlé použití.
Nejrozšířenější autodiagnostika pro vozidla koncernu VAG (Volkswagen, Škoda, Audi, Seat). Jako doplněk lze použít pro další evropská a asijská vozidla kompatibilní s EOBD (většinou pro procesy spojené s emisemi).
Součástí balení je propojovací kabel mezi PC a diagnostickou zásuvku vozidla HEX-CAN s integrovaným hardwarovým klíčem (obsahuje originální licenci) a licenční list, který zajišťuje přístup k uživatelskému účtu s aktuálními verzemi programů a případných budoucích aktualizací. VAG COM podporuje KKL i CAN diagnostiku, takže umožňuje připojení i k nejnovějším modelům vozidel.
VAG-COM MAX je plně funkční sada, bez omezení. Navíc ještě obsahuje příručku se všemi postupy pro diagnostiku VIS (VAG Info System) a program Coding Calculator pro výpočet hodnot k nastavení různých řídících jednotek.
Diagnostický kabel HEX-CAN lze použít na vozidla: VW / Audi / Škoda / Seat od roku cca 1992. Podporuje nové modely vozidel vyžadující přímou CAN diagnostiku, např. Superb II, Nová A4, Golf V a VI, Octavia II, Touran, Passat B7, Audi A3 / A4 / A6 a další.
Nejnovější verze VAG-COM přináší nově funkce:
· Nové měřené hodnoty pro řídící jednotky UDS / ODX / ASAM.
· Podpora nových UDS adres.
· Nová verze firmware podpora nového komunikačního protokolu UDS / ODX / ASAM
· Kontrola a editace seznamu instalovaných řídících jednotek ve voze, možnost ukládání aktuálně prováděné operace do log souboru MOD 10 v režimu OBD diagnostiky – umožňuje zobrazení tzv. permanentních chyb.
· Programovatelné automatické postupy čtení skutečných km z jednotek EDC16 (nyní je tedy podporována většina vozů).
· Rozšířené měřené hodnoty pro protokol UDS / ODX / ASAM nové UDS adresy, podpora TP1.6 CAN protokolu.
· Vylepšené kódování a rozšíření nápovědy nový firmware pro kabely HEX-CAN (automatický upgrade kabelu po připojení).
Zachovány zůstávají samozřejmě i nadstandardní funkce ze starších verzí programu VAG COM:
· Plná kompatibilita s Windows
· Komfortní pomocník pro reset / nastavování servisního intervalu.
· Inovované Readiness Scripty s nápovědou.
· Diagnostika optického busu.
· Automatické updaty programu z internetu.
· Asistent kódování autobaterie pro nové modely vozů.
· Možnost ukládání a nahrání konfigurace rozšířeného zobrazení bloků měřených hodnot, podstatně rozšířená kompatibilita s nejnovějšími modely vozidel.
· Čtení skutečné hodnoty najetých km z řídící jednotky motoru.
· Měření akcelerace.
· Zobrazení rozšířené informace o závadách.
· Rozšířené měření bloků hodnot.
· Podporované kódy – výpis podporovaných chybových kódů řídící jednotky (není ani v přístrojích VAS).
· Rozšířená funkce autodetekce řídích jednotek ve vozidle a výpis chyb Mapování kanálů – načte a uloží do souboru všechny kanály a hodnoty z řídící jednotky.
· Bublinová nápověda – důležité informace a nápověda, jak nastavit hodnoty ve vozidle jsou okamžitě k dispozici.
Pro starší ročníky (od konce 80. let) je nutný adaptér "2×2“.
Pro Škoda Favorit nebo většinu evropských a asijských vozů s podporou OBDII nebo EOBD.
Výrobce: Ross-Tech (USA)
Upozornění: Produkt nelze vrátit z důvodu aktivace licence po použití přístroje.
Diagnostika VAG-COM STANDARD, HEX V2 USB kabel, čeština, pro koncern VW
Moderní diagnostický přístroj, včetně propojovacího kabelu – VCDS VAG-COM STANDARD.
Dodáván včetně nejnovějšího propojovacího HEX V2 USB kabelu, s podporou CAN a rychlé komunikace – připraven pro diagnostiku i nejnovějších modelů (modelový rok 2017 a vyšší).
Systém je v českém jazyce – snadné a rychlé použití.
Nejrozšířenější autodiagnostika pro vozidla koncernu VAG (Volkswagen, Škoda, Audi, Seat). Jako doplněk lze použít pro další evropská a asijská vozidla kompatibilní s EOBD (většinou pro procesy spojené s emisemi).
Součástí balení je propojovací kabel mezi PC a diagnostickou zásuvku vozidla HEX-CAN s integrovaným hardwarovým klíčem (obsahuje originální licenci), a licenční list, který zajišťuje přístup k uživatelskému účtu s aktuálními verzemi programů a případných budoucích aktualizací. VAG COM podporuje KKL i CAN diagnostiku – umožňuje připojení i k nejnovějším modelům vozidel.
Diagnostický kabel HEX-CAN lze použít na vozidla: VW / Audi / Škoda / Seat od roku cca 1992. Podporuje nové modely vozidel vyžadující přímou CAN diagnostiku, např. Superb II, Nová A4, Golf V a VI, Octavia II, Touran, Passat B7, Audi A3 / A4 / A6 a další.
Pro starší ročníky (od konce 80. let) je nutný adaptér "2×2“. Pro Škoda Favorit nebo většinu evropských a asijských vozů s podporou OBDII nebo EOBD.
Nejnovější verze VAG-COM přináší nově funkce:
· Nové měřené hodnoty pro řídící jednotky UDS/ODX/ASAM.
· Podpora nových UDS adres.
· Nová verze firmware podpora nového komunikačního protokolu UDS / ODX / ASAM
· Kontrola a editace seznamu instalovaných řídících jednotek ve voze možnost ukládání aktuálně prováděné operace do log souboru MOD 10 v režimu OBD diagnostiky – umožňuje zobrazení tzv. permanentních chyb.
· Programovatelné automatické postupy čtení skutečných km z jednotek EDC16 (nyní je tedy podporována většina vozů).
· Rozšířené měřené hodnoty pro protokol UDS / ODX / ASAM nové UDS adresy, podpora TP1.6 CAN protokolu.
· Vylepšené kódování a rozšíření nápovědy nový firmware pro kabely HEX-CAN (automatický upgrade kabelu po připojení).
Zachovány zůstávají samozřejmě i nadstandardní funkce ze starších verzí programu VAG-COM:
· Plná kompatibilita s Windows.
· Komfortní pomocník pro reset / nastavování servisního intervalu.
· Inovované Readiness Scripty s nápovědou.
· Diagnostika optického busu.
· Automatické updaty programu z internetu.
· Asistent kódování autobaterie pro nové modely vozů.
· Možnost ukládání a nahrání konfigurace rozšířeného zobrazení bloků měřených hodnot, podstatně rozšířená kompatibilita s nejnovějšími modely vozidel.
· Čtení skutečné hodnoty najetých kilometrům z řídící jednotky motoru.
· Měření akcelerace.
· Zobrazení rozšířené informace o závadách.
· Rozšířené měření bloků hodnot.
· Podporované kódy – výpis podporovaných chybových kódů řídící jednotky (není ani v přístrojích VAS).
· Rozšířená funkce autodetekce řídích jednotek ve vozidle a výpis chyb Mapování kanálů – načte a uloží do souboru všechny kanály a hodnoty z řídící jednotky.
· Bublinová nápověda – důležité informace a nápověda, jak nastavit hodnoty ve vozidle jsou okamžitě k dispozici.
Výrobce: Ross-Tech (USA)
Upozornění: Produkt nelze vrátit z důvodu aktivace licence po použití přístroje.
Adaptér pro kompresiometr M12 BGS 8005-12
Pro 2 a 4 taktní motory motorek, sekaček atd.
Adaptér pro kompresiometr benzín, kužel 63°, průměr 17 mm, s rychlospojkou - MotoMeter
Připojovací adaptér (kužel, kónus), pro kompresiometr na zážehové motory – MotoMeter 6220041007
Určeno pro rychlé a pohodlné napojení testeru komprese tlaku ve válcích přes otvor na zapalovací svíčky. Adaptér se na přístroj montuje pomocí rychlospojky.
Technické parametry:
- úhel kuželu: 63 °
- průměr: 17 mm
Refraktometr - tester na měření AdBlue 0-40 % - SIXTOL
Tester na určení kvality (koncentrace) katalytického činidla AdBlue (tzv. močoviny), v sadě s pipetou a čisticím hadříkem – SIXTOL SX3009
Speciální kontrolní přístroj na stanovení fyzikálních vlastností kapaliny měřením indexu lomu na hranici média. Refraktometrem je možné určit koncentraci aditiva AdBlue.
Hlavní výhody:
- kompaktní velikost
- nepotřebuje žádnou baterii a nevyžaduje montáž
- vysoká provozní spolehlivost a dlouhá životnost
- malá odchylka a vysoká přesnost měření
- tělo přístroje je z lehké a odolné speciální hliníkové slitiny
- nevyžaduje prakticky žádnou údržbu
- část přístroje je opatřena měkkým, pryžovým krytem
Možnosti měření:
- koncentrace selektivního katalytického činidla AdBlue v rozsahu 0-40 %
Obsah balení:
- 1x refraktometr na aditiva AdBlue
- 1x praktické a mechanicky odolné plastové pouzdro
- 1x pipeta pro odběr vzorku
- 1x šroubováček na kalibraci přístroje
- 1x antistatický čistící hadřík na optický hranol
Upozornění: Speciální kalibrační roztok není součástí balení!
Technické parametry:
- koncentrace aditiva Adblue – rozsah: 0 až 40 %, přesnost: +/- 0,2 %
- rozměry: 5,5 x 7,5 x 20,5 cm
Refraktometr - tester na měření provozních kapalin a AdBlue - SIXTOL
Tester na určení kvality provozních kapalin automobilu – chladicí kapaliny, kapaliny do ostřikovače a AdBlue, v sadě s pipetou a čisticím hadříkem – SIXTOL SX3009
Speciální kontrolní přístroj na stanovení fyzikálních vlastností kapaliny měřením indexu lomu na hranici média. Refraktometrem je možné určit stupeň nabití akumulátoru, teplotu tuhnutí chladících kapalin na bázi propylenglykolu nebo ethylenglykolu, teplotu tuhnutí kapalin do ostřikovačů a taktéž koncentraci aditiva AdBlue.
Hlavní výhody:
- měří koncentraci aditiva AdBlue
- kompaktní velikost – možné skladovat přímo v autě (např. v přihrádce u spolujezdce)
- nepotřebuje žádnou baterii a nevyžaduje montáž
- vysoká provozní spolehlivost a dlouhá životnost
- malá odchylka a vysoká přesnost měření
- tělo přístroje je z lehké a odolné speciální hliníkové slitiny
- nevyžaduje prakticky žádnou údržbu
- část přístroje je opatřena měkkým, pryžovým krytem
Možnosti měření:
- nabití akumulátoru
- teplota tuhnutí chladící kapaliny
- teplota tuhnutí kapaliny do ostřikovače
- koncentrace aditiva AdBlue v rozsahu 30 – 35 %
Obsah balení:
- 1x refraktometr pro měření cukernatosti
- 1x praktické a mechanicky odolné plastové pouzdro
- 1x pipeta pro odběr vzorku
- 1x šroubováček na kalibraci přístroje
- 1x antistatický čistící hadřík na optický hranol
Upozornění: Speciální kalibrační roztok není součástí balení!
Technické parametry:
- bod tuhnutí chladící kapaliny na bázi ethylenglykolu – rozsah: -50 až 0 °C, přesnost: +/- 5 °C
- bod tuhnutí chladící kapaliny na bázi propylenglykolu – rozsah: -50 až 0 °C, přesnost: +/- 5 °C
- hustota elektrolytu v baterii - rozsah: 1.10 - 1.40 g / cm3, přesnost:+/- 0,01 g / cm3
- bod tuhnutí nemrznoucí směsi do ostřikovačů – rozsah: -40 až 10 °C, přesnost: +/- 5 °C
- koncentrace aditiva Adblue – rozsah: 30-35 %, přesnost: +/- 0,5 %
- rozměry: 5,5 x 7,5 x 20,5 cm
Tester synchronizace karburátorů a vstřikování motorek - synchrontester - synX Profi Line
Profesionální přístroj na kontrolu synchronizace karburátorů nebo vstřikování paliva v motocyklech (tzv. synchrontester), s vyhřívanými sondami a podsvíceným displejem, provoz na baterie, v kufříku – synX Profi Line Pokročilá varianta, ideální pro časté a profi použití v profi servisech a motodílnách – diagnostika motorky je snadná a velmi rychlá. Používá se při sladění – synchronizaci sacích traktů motoru (stejné otevírání škrticích klapek při přidání plynu – každý z válců následně nasává stejné množství pohonné směsi, motor má pak vyrovnaný a stabilní výkon). Určeno pro současné měření 2, 3 nebo 4 traktů (každý musí mít vlastní klapku). Umožňuje měření veličin: Automatický režim (AutoRange + AutoZoom), diferenční tlak – rozdíly tlaků v sacích traktech ((400/200/100/50/25 mbar mezi trakty)), minimální-maximální tlak (dynamika tlaku), tlaková křivka – tlak v průběhu všech 4 taktů motoru, otáčky motoru. Funkce AutoRange +: Měřicí rozsah a rozlišení čidel se automaticky přepínají podle největšího rozdílu tlaků v jakýchkoliv dvou traktech- Funkce AutoZoom: Automatické nastavení rozmezí hodnot měření (postupným laděním je měření čím dál jemnější). Tímto způsobem lze čím dál lépe odhalovat i velmi drobné zbývající nepřesnosti v nastavení sání. Senzory jsou vyhřívané. Rozlišení měření: numericky 1 mbar, graficky 0,25 mbar (automatická kalibrace), displej je podsvícený. Nabíjení přes USB: stav baterie je možné průběžně monitorovat. Kryt je odolný proti odstřikující vodě, přístroj má také gumovou ochranu proti nárazu. Balení obsahuje: - synchrontester synX Profi Line - 4 měřící hadice odolné vůči benzínu (vnitřní průměr 4 mm, jednotná délka 75 cm) Sada adaptérů: 4 šroubovací trysky M5 pro hadice s vnitřním průměrem 4 mm 4 šroubovací trysky M6 pro hadice s vnitřním průměrem 4 mm 4 adaptéry pro trysky s průměrem hadice 4 mm (jednotná délka 8 cm) 4 adaptéry pro trysky s průměrem hadice 5 mm (jednotná délka 8 cm) 4 hadicové spojky 4 mm x 4 mm 4 hadicové spojky 4 mm x 5 mm 1 T-kus 4/4/4 mm 1 T-kus 5/5/4 mm - krabice na příslušenství - neklouzavý kryt na nádrž a sedlo, pro ideální polohu při čtení - síťový adaptér a připojovací kabel pro nabíjení baterie a baterii - kufr na přenášení a skladování
Adaptér pro kompresiometr benzín, kužel 30°, průměr 21 mm, s rychlospojkou - MotoMeter
Připojovací adaptér (kužel, kónus), pro kompresiometr na zážehové motory – MotoMeter 6220041006
Určeno pro rychlé a pohodlné napojení testeru komprese tlaku ve válcích přes otvor na zapalovací svíčky. Adaptér se na přístroj montuje pomocí rychlospojky.
Technické parametry:
- úhel kuželu: 30 °
- průměr: 21 mm
Diagnostika VAG-COM VCDS PROFI, bezdrátový systém, čeština, koncern VW a další
Moderní diagnostický přístroj Ross-Tech VCDS ® PROFI – plná výbava, ovládání v českém jazyce, pro koncern VAG (Volkswagen, Škoda, Audi, Seat) a další značky.
Sada určená k profesionálnímu použití pro široké spektrum servisů (včetně autorizovaných) a soukromých automechaniků.
Set obsahuje program VCDS, VCDS Mobile (VCDS Mobile je zatím v angličtině, VCDS je plně v češtině), bezdrátový interface HEX-NET (podpora CAN-BUS a UDS), diagnostickou příručku VIS a on-line služby v aktuálních verzích. Celá sada je přehledně uložena v molitanové výplni.
Díky hardwarovému klíči, který je součástí HEX-NETu je sada určena na libovolný počet počítačů.
Obsahuje všechny dostupné funkce používané v automobilové diagnostice včetně funkcí sběrnice CAN-BUS (nová Octavia, Golf V, A6, A8). Aktualizace (update) sady VCDS PROFI je několikrát do roka.
Cena aktualizace se pohybuje od 0,- do 1700,- bez DPH (není povinné kupovat) v závislosti na obsahu novelizace.
VCDS (VAG-COM diagnose system) je počítačový program, který prostřednictvím osobního počítače, případně jakéhokoliv chytrého zařízení (mobilní telefon, tablet apod.) dokáže kompletně diagnostikovat řídící jednotky především vozidel skupiny Volkswagen Group (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Ford Galaxy, Porsche Cayenne, Bentley a VW Crafter) v normě OBD. Svými funkcemi je kompatibilní s diagnostikou VAG 1552, VAS 5052 a ODIS, které používají autorizované servisy.
Použitelné také pro vozidla všech ostatních značek: Peugeot, Renault, Fiat, BMW, Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Toyota, Nissan atd.
Přednosti sady VCDS PROFI před jinými diagnostickými systémy:
§ BEZDRÁTOVÝ SYSTÉM
§ on-line funkce – například online kódování kryptovaných řídících jednotek ABS
§ denně je testován na stovkách aut po celém světě
§ vyrábí jej silná společnost Ross-Tech™ která mu zajišťuje budoucnost.
§ bohaté příslušenství
§ možnost přikoupení diagnostiky i na jiné značky
§ aktualizace nejsou povinné!
§ naprosto jednoduché ovládání, není potřeba si pamatovat kódy funkcí
§ chybová hlášení jsou kromě kódu také komentována slovem (přes 18 000 chybových hlášek!)
§ možnost vytištění chybových hlášek pro zákazníka
§ přehledné uspořádání
§ neničí řídící jednotky airbagů
§ 7místný PIN kód (pouze VCDS!)
§ pomocný program pro kontrolu a seřízení počátku vstřiku na turbodieselových motorech (pouze VCDS!)
§ automatické funkce pro reset intervalů, přizpůsobení klíčů, základní nastavení atd.
Požadavky na PC: operační systém Win XP, Vista, Win7, Win8, Win10 32 i 64 bit. Procesor min. 1 GHz
Publikace VAG-COM - příručka pro autodiagnostiky VCDS
Uživatelská příručka pro autodiagnostiky Ross-Tech VCDS, v češtině.
Druhé přepracované vydání. Obsahuje kompletní popisy diagnostiky VCDS určené pro vozidla koncernu VAG (Volkswagen, Škoda, Audi, Seat), vysvětlení všech diagnostických funkcí programu VCDS.
Odkazy na videa pomocí QR kódů.
Diagnostika VAG-COM VCDS Standard 3 VIN, HEX V2 USB kabel, pro koncern VW
Moderní diagnostický přístroj Ross-Tech VCDS ® Standard 3 VIN, pro koncern VAG (Volkswagen, Škoda, Audi, Seat) a další značky.
Sada VCDS Standard 3 VIN je určena pro soukromé majitele vozidla značky Volkswagen. Sada obsahuje program VCDS a inteligentní propojovací kabel HEX-V2 (podpora CAN-BUS, UDS a nejnovějších modelů 2017 a vyšší) v provedení USB. Díky hardwarovému klíči, který je součástí propojovacího kabelu je sada určena na libovolný počet počítačů. Obsahuje všechny dostupné funkce používané v automobilové diagnostice včetně funkcí sběrnice CAN-BUS a UDS (nová Octavia, Golf V, A6, A8).
Použití VCDS Standard 3 VIN je podle VIN (identifikační číslo vozidla) omezeno na 3 vozidla. Tato vozidla pak lze diagnostikovat bez omezení počtu spojení. Po dovršení tří vozidel je možnost doplatit do sady VCDS Standard 10 VIN a dále VCDS Standard kde již žádné omezení není.
VCDS (VAG-COM diagnose system) je počítačový program, který prostřednictvím osobního počítače, případně jakéhokoliv chytrého zařízení (mobilní telefon, tablet apod.) dokáže kompletně diagnostikovat řídící jednotky především vozidel skupiny Volkswagen Group (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Ford Galaxy, Porsche Cayenne, Bentley a VW Crafter) v normě OBD. Svými funkcemi je kompatibilní s diagnostikou VAG 1552, VAS 5052 a ODIS, které používají autorizované servisy.
Použitelné také pro vozidla všech ostatních značek: Peugeot, Renault, Fiat, BMW, Mercedes-Benz, Mazda, Opel, Toyota, Nissan atd.
Přednosti programu VCDS před jinými diagnostickými systémy:
- on-line funkce – například online kódování kryptovaných řídících jednotek ABS
- denně je testován na stovkách aut po celém světě
- vyrábí jej silná společnost Ross-Tech™ která mu zajišťuje budoucnost.
- bohaté příslušenství
- možnost přikoupení diagnostiky i na jiné značky
- ceny aktualizací v cenách 0,- až 1700,- CZK bez DPH.
- aktualizace nejsou povinné!
- naprosto jednoduché ovládání, není potřeba si pamatovat kódy funkcí
- chybová hlášení jsou kromě kódu také komentována slovem (přes 18 000 chybových hlášek!)
- možnost vytištění chybových hlášek pro zákazníka
- přehledné uspořádání
- neničí řídící jednotky airbagů
- 7místný PIN kód (pouze VAG-COM !!)
- pomocný program pro kontrolu a seřízení počátku vstřiku na turbodieselových motorech (pouze VAG-COM!!)
- Automatické funkce pro reset intervalů, přizpůsobení klíčů, základní nastavení atd...
Požadavky na PC: operační systém Win XP, Vista, Win7, Win8, Win10 32 i 64 bit. Procesor min. 1 GHz
Digitální multimetr EM393 10 A/250 V - BGS 63400
Zkoušečka – multimetr pro měření elektrických veličin, max. napětí 250 V, max. proud 10 A, bateriové napájení – BGS technic 63400
Univerzální přístroj pro měření napětí, proudu a odporu v elektroinstalacích. Rozsah měření se nastavuje manuálně otočným spínačem, přístroj je chráněn proti přetížení. Zásuvky a zástrčky jsou bezpečnostního typu.
Pro snadnou orientaci je multimetr vybaven dobře čitelným 3,5místným LCD displejem, indikátor upozorňuje na slabou baterii.
Technické parametry:
- napětí při stejnosměrném proudu (DC): 200 mV – 2000 mV – 20 V – 200 V – 250 V
- napětí při střídavém proudu (AC): 200 V – 250 V
- stejnosměrný proud: 200 µA – 2000 µA – 20 mA – 200 mA – 10 A
- odpor: 200 Ohm – 2000 Ohm – 20 kOhm – 200 kOhm – 2000 kOhm (?)
- slyšitelná kontinuita zní pod 50 ?
- test diod s odečtením dopředného napětí
Redukce pro diagnostiku na vozy Daewoo a GM, 12 pin - SIXTOL
Autodiagnostická redukce SIXTOL 00138 12 pinů se zásuvkou Určena pro vozidla značky Daewoo a koncernu GM (General Motors).
Tester autobaterie 12 V a alternátoru - nabíjení, LED indikátor - BGS 2189
Zkoušečka – tester stavu autobaterie (akumulátoru) a funkčnosti dobíjení, s krokosvorkami, indikace LED diodami – BGS technic 2189
Přístroj pro snadnou a rychlou kontrolu 12V baterií a nabíjecího systému (alternátoru) auta. Připojuje se pomocí tzv. krokosvorek.
Výsledek testu baterie se zobrazuje pomocí 3 LED diod:
- červená: baterie je vybitá nebo vadná
- žlutá: nabití baterie je v pořádku
- zelená: nabití baterie je velmi dobré
Výsledek testu alternátoru ukazují 3 přídavné LED diody:
- zelená: dobíjení je v pořádku
- žlutá: dobíjení je v pořádku (maximální nabíjecí napětí)
- červená: dobíjení není v pořádku (může dojít k následnému poškození baterie a dalších částí systému)
Stroboskopická lampa s indukčním snímačem - JONNESWAY AR020022
Stroboskopická lampa pro seřízení zapalování zážehových (benzinových) motorů – JONNESWAY AR020022
Moderní diagnostické zařízení, určeno pro spolehlivé nastavení (seřízení) zapalování v zážehových motorech. Lampa je vhodná i pro motory s rotačními písty (tzv. Wankelův motor).
Dodáváno v plastovém výlisku.
Vlastnosti:
- funguje na všechny 12voltové spalovací motory
- snadno připojitelný indukční snímač
- xenonová výbojka s vysokou svítivostí
- pouzdro z tvrdého plastu, odolné proti nárazu
- ergonomický tvar rukojeti pro pohodlnou obsluhu
- signalizace připravení k práci
Technické parametry:
- délka: 18 cm
- napájení: 12 V
Kompresiometr - tester komprese diesel - ASTA
Kompresiometr – přípravek na testování komprese ASTA TIT-110 Tester - měřič je určen pro měření komprese ve válcích ve vznětových (dieselových) motorech. Pomáhá např. odhalit opotřebení a netěsnosti kolem pístních kroužků, ventilů apod. Vhodné pro motory s přímým i nepřímým vstřikováním. Univerzální využití pro téměř všechny obvyklé značky vozidel na našich silnicích, např. BMW, Mercedes-Benz, Ford, Volkswagen, Toyota, Renault, Volvo, Mazda, Citroën, Opel, Nissan, Peugeot apod. Součástí sady je dobře čitelný manometr průměru 64 mm s rozsahem měření 0 – 70 bar (tolerance +/-5 %), vypouštěcím ventilem a cca 30 cm dlouhou hadicí zakončenou rychlospojkou. Adaptéry v sadě: Adaptér pro vstřikovače Stanadyne, délka 112 mm Adaptér pro vstřikovače, délka 114 mm Adaptér pro žhavicí svíčky, délka 114,5 mm, vnější závit M10 x 1,25 mm Adaptér pro žhavicí svíčky, délka 119 mm, vnější závit M10 x 1,0 mm Adaptér pro žhavicí svíčky, délka 73,5 mm, vnější závit M10 x 1,25 mm Adaptér pro žhavicí svíčky, délka 54 mm, vnější závit M12 x 1,25 mm Adaptér pro žhavicí svíčky, délka 72 mm, vnější závit M14 x 1,25 mm Adaptér pro vstřikovače, délka 78 mm, vnější závit M20 x 1,5 mm Adaptér pro vstřikovače, délka 65 mm, vnější závit M24 x 2,0 mm Rohová rychlospojka, úhel zahnutí 90 ° Sada náhradních těsnění Dodáváno v kvalitním plastovém kufru – sadu je možné snadno přenášet a skladovat.
Kompresiometr - tester komprese pro benzínové motory - ASTA
Tester komprese, tzv. kompresiometr ASTA TIT-105 Určeno pro testování – měření kompresního tlaku ve válcích zážehových (benzinových) motorů osobních a lehkých užitkových automobilů a motocyklů přes otvory pro zapalovací svíčky. Manometr je vybaven vypouštěcím ventilem – umožňuje opakování měření komprese stejného válce bez nutnosti vyšroubování koncovky. Dodáváno s měřicími adaptéry se závity M10, M12, M14 a M18 (připojí se k testeru a komplet se následně našroubuje místo zapalovací svíčky). Dodáváno v plastovém kufříku pro snadné skladování a transport.
Vakuometr a tester tlaku a podtlaku paliva, s certifikátem - ASTA
Tester podtlaku – vakuometr, i pro kontrolu tlaku palivové soustavy, s certifikátem kvality a kalibrovanou stupnicí manometry, v plastovém kufříku – ASTA TIT-085A
Speciální přístroj na detekci netěsností, nesprávného nastavení nebo ucpání palivového systému vozidla. Hodnoty lze pohodlně odečítat na velkém tlakoměru.
Sestava obsahuje:
- 1x manometr, průměr 80 mm
- 3x připojovací redukce
- 1x gumová hadička
Tester tlaku paliva - QUATROS QS30195
Přípravek k testování vstřikovacích systémů, sada v plastovém kufru – QUATROS QS30195
Přípravek pro zážehové (benzinové) motory. Tester je určen k měření tlaku paliva v benzínových vstřikovacích systémech. Pro motory se vstřikovacími systémy (kromě CIS-Jetronic, Bosch a systému GM).
Dodáváno v plastovém kufříku. Barva se může lišit podle aktuální dodávky.
Technické parametry:
- maximální tlak: 7 bar
Obsah sady:
- manometr 0-7 bar (0-100 PSI)
- vývod 1/8” (27 NPT) × 1/4” (18 NPT)
- vývod 1/4” × 1/4” (18 NPT)
- adaptér 1/8” (24 NPT) pro sériové připojení k palivovému potrubí 1/4” a 3/8”
- hadice 1/4” × 6 cm
- hadice 3/8” × 8 cm
- 2× pružná hadice
- 2× hadicová spona
Autodiagnostika CR MAX, univerzální - iCarsoft 10023
Ruční autodiagnostický skener vozidel s OBDII, univerzální použití, vhodné pro profesionály i domácí kutily – iCarsoft 10023.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Univerzální přístroj pro rychlou a přehlednou diagnostiku vozidla. Mezi hlavní výhody přístroje patří univerzální použití za jakýchkoliv podmínek, jelikož skener nevyžaduje žádný další software i hardware.
Díky svým rozměrům, konstrukci a nylonovému přepravnímu pouzdru, jej můžete mít kdykoliv a kdekoliv s sebou.
Není vyžadováno žádné externí napájení přístroje, jelikož je napájen z diagnostické zásuvky vozidla. Stačí pouze mít dostatečně nabity akumulátor ve vozidle.
Skener má moderní barevný 7" LCD displej s vysokým rozlišením, se kterým je práce nadmíru příjemná. Přístroj lze skrze stránky výrobce aktualizovat, pokud jsou dostupné nové updaty.
Základní funkce:
· identifikace řídící jednotky
· čtení chybových kódu
· vymazání chybových kódu
· měřené hodnoty (seznam nebo graf)
· měření napětí akumulátoru
· nahrávání měřených hodnot
· zpětné přehrávání uložených/nahraných dat
· knihovna chybových kódu (DTC)
· ukládání protokolu
· palubní diagnostika OBDII
· nápověda a info k diagnostice OBDII
· reset a nastavení výměny oleje
· reset elektronické ruční brzdy (EPB)
· reset a nastavení baterie (BMS)
· reset a nastavení škrtící klapky (ETC)
· reset a nastavení snímače úhlu volantu (SAS)
· regenerace filtru pevných částic (DPF)
· odvzdušnění brzd (Bleeding)
· reset a nastavení vstřikovačů
· aktualizace přístroje zdarma od výrobce
Stetoskop elektronický, pro autoservis a dílnu - ASTA
Elektronický autoservisní a dílenský stetoskop ASTA A-7632 Přístroj je určen pro snadnou a rychlou detekci (lokalizaci) problémů v osobních autech a strojích. Umožňuje odhalit nepřirozené zvuky v motoru, převodovce a dalších částech auta (např. hučící ložiska, křupání způsobené šponami, vrzání atd.). Hrot se přiloží k diagnostikované části a zvuky jsou po zpracování a zesílení vyslány do sluchátek (motor musí být při testování spuštěný). Souprava obsahuje stetoskop se zesilovačem a sluchátka. Upozornění: balení neobsahuje baterie, nutno dokoupit zvlášť!
Refraktometr - tester elektrolytu a chladicí kapaliny - SATRA
Tester kvality provozních kapalin auta – refraktometr, v plastové kazetě s příslušenstvím – SATRA S-AFT
Mnohostranné – univerzální využití: přístrojem je možné určit kvalitu elektrolytu v akumulátoru, teplotu tuhnutí chladících kapalin na bázi propylenglykolu nebo etylenglykolu a teplotu tuhnutí kapalin do ostřikovačů.
Dodáváno s pipetou na nabrání zkoumané kapaliny a čisticí kartáček.
Refraktometr je vyroben z mosazi, kryt z hliníku. Měřicí stupnice je vygravírovaná (vyrytá).
Baleno v plastové krabičce pro bezpečné uskladnění
Refraktometr - tester na měření provozních kapalin auta - SIXTOL
Tester na určení kvality provozních kapalin vozidla, tzv. refraktometr, v plastové kazetě – Sixtol SX3001. <?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Univerzální použití: přístrojem je možné určit stupeň nabití akumulátoru, teplotu tuhnutí chladících kapalin na bázi propylenglykolu nebo ethylenglykolu a taktéž teplotu tuhnutí kapalin do ostřikovačů.
Sada obsahuje pipetu pro nabrání kapaliny a čistící hadřík.
Možnosti měření: Nabití akumulátoru (hustota elektrolytu), teplota tuhnutí chladící kapaliny, teplota tuhnutí kapaliny do ostřikovače.
Měření kapaliny:
1. Pipetou naberte malé množství kapaliny.
2. Zdvihněte krycí destičku a naneste 2-3 kapky kapaliny na hranol přístroje.
3. Krycí destičku sklopte nazpět tak, aby se měřená kapalina rovnoměrně a bez bublin rozprostřela po ploše hranolu.
4. Po 30 sekundách nasměrujte krycí destičku na zdroj světla a podívejte se do okuláru.
5. Obraz je třeba zaostřit pomocí zaostřovacího kroužku, poté odečíst polohu přechodu světlo/stín na příslušné stupnici označující vlastnosti dané kapaliny. Dodáváno v kompletním stavu, nástroj nevyžaduje žádnou další montáž..
Tester - hustoměr chladicí a nemrznoucí kapaliny
Hustoměr chladicí kapaliny motoru (tzv. fridexu), s nasávacím gumovým balónkem.
Jednoduchý a spolehlivý tester pro zjištění kvality „nemrzky“ v chladicím okruhu. Pomocí balónku se tekutina nasaje dovnitř, odečtením hodnot na plováku lze určit teplotu (ve stupních Celsia), při níž měřená kapalina zamrzá.
Jednoduchým testem se tak dá předejít zamrznutí chladicí kapaliny a škodám na vozidle (prasklý chladič, potrubí, v nejhorším případě i blok motoru).
Kompresiometr - tester komprese univerzální, benzin a diesel - ASTA
Univerzální kompresiometr pro zážehové i vznětové motory, velká sada v plastovém kufru – ASTA TIT-145J
Přípravek – tester je určen na měření komprese ve válcích benzínových i naftových motorů.
Vhodné pro většinu benzínových i moderních naftových motorů HDI, TDCi, TDI-PD (Pumpe-Düse, čerpadlo – tryska) i starších dieselů. Použitelné pro motory osobních i nákladních automobilů, autobusů, zemědělských a stavebních strojů a pro lodní motory.
Měření kompresního tlaku ve válcích až do 50 bar (725 PSI).
Manometr průměru 64 mm je snadno a dobře čitelný a je vybaven vypouštěcím ventilem. Připojovací gumová hadička má délku 300 mm.
Součástí sady je i manometr pro zkoušku ztráty tlaku. Oba měřáky jsou vybaveny gumovou ochrannou manžetou proti poškození při práci.
Souprava obsahuje rovné a šikmé adaptéry pro žhavicí svíčky, tzv. žhavičky, v motorech vozidel následujících značek: Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Daewoo, Fiat, Ford, Hyundai, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Škoda, Suzuki, Toyota, Vauxhall, Volkswagen a Volvo.
Sada obsahuje:
- adaptéry pro vstřikovače M20, M22, M24 a pro „vstřiky“ Ford STANADYNE
- adaptér pro zapalovací svíčky M14 x 1,25, celková délka 235 mm,
- flexibilní – ohebná zkušební hadice, celková délka 300 mm
- 3 adaptéry pro zapalovací svíčky M10 x 1,0, M12 x 1,25 a M18 x 1,5
- adaptér pro vstřikovače délky 114 mm
- adaptér pro žhavicí svíčky, délka 114,5 mm, vnější závit M10 x 1,25 mm
- adaptér pro žhavicí svíčky, délka 119 mm, vnější závit M10 x 1,0 mm
- adaptér pro žhavicí svíčky, délka 73,5 mm, vnější závit M10 x 1,25 mm
- adaptér pro žhavicí svíčky, délka 54 mm, vnější závit M12 x 1,25 mm
- adaptér pro žhavicí svíčky, délka 72 mm, vnější závit M14 x 1,25 mm
- adaptér pro vstřikovače, délka 78 mm, vnější závit M20 x 1,5 mm
- adaptér pro vstřikovače, délka 65 mm, vnější závit M24 x 2,0 mm