Vstřikování
Přípravky na MOTORBrusná pasta na díly motorů 100 ml - Teroson VR 2200
Brusná (zabrušovací) pasta na díly motorů VR 2200, objem: 100 ml – TEROSON 10000132
Pasta k broušení ventilů Teroson obsahuje vodou rozpustný syntetický olej a elektrokorund. Ve dvojité dóze se nachází hrubá pasta pro zabroušení a jemná pasta pro následné dobroušení. Produkt se používá k broušení ventilů, na kužely ventilů, kovové kohouty a kuželky kohoutů z bronzu a mosazi. S pastami k broušení ventilů Teroson se velmi snadno pracuje, dobře přiléhají k broušeným plochám a lze je lehce opláchnout vodou.
Technické parametry:
- Dvojitá plechovka s hrubou a jemnou pastou na broušení dílů motoru
- Barva: šedá šedá
- Zápach: mírný mírný
- Konzistence: viskózní kapalina
- Hustota: cca 1,75 g/cm3 (Hrubá) a cca 1,95 g/cm3 (Jemná)
- Velikost abraziva: 90 – 200 µm (Hrubá) a < 90 µm (Jemná)
- Základ: Rozpustný syntetický olej s korundovým brusivem
- Barva: Šedá
Aplikace: Před vlastní aplikací nejdříve obě pasty (hrubou i jemnou) důkladně třete, abyste dostali homogenní pastu. Je-li třeba, můžete přidat vodu.
Doporučení: Jako první krok použijte hrubou pastu pro zabroušení dílů k dosažení téměř požadovaného sedla ventilu. Jako druhý krok doporučujeme použít jemnou pastu pro dosažení konečného povrchu a skutečného sedla ventilu. Po zabrušovací operaci díly opláchněte vodou, odstraňte zbytky brusiva a díly vysušte tlakovým vzduchem.
Důležité: Je naprosto nezbytné odstranit veškeré zbytky brusiva z dílů. Jakékoli zbytky mohou způsobit poškození motoru.
Klíč Imbus 11 mm na vstřikovače, 1/2", extra dlouhý 110 mm - ASTA
Extra dlouhý klíč Imbus (6hranný) ASTA A-HEX11 Rozměr: 11 mm Vodicí čtyřhran: 1/2“ Délka dříku: 72 mm Celková délka klíče: 110 mm Pro seřízení a opravy dieselových vstřikovačů a další práce, kde si podmínky vyžadují použití velmi dlouhých nástrojů. Chrom-vanadová ocel.
Stahovák ozubených kol vstřikovacích čerpadel HYUNDAI, KIA 2.0/2.2 CRDI - QUATROS QS20057
Stahovák na ozubené kolo vstřikovacího čerpadla - QUATROS QS20057.
Stahovák je určen pro vznětové (dieselové) motory CRDi 2.0 a 2.2 litru s rozvody řetězem ve vozidlech Kia a Hyundai.
Přípravek slouží k demontáži ozubeného kola vysokotlakého vstřikovacího čerpadla.
OEM 09331-1M100
Hlavice na demontáž dieselových vstřikovačů 1/2", 25-30 mm - QUATROS QS20499
Sada hlavic - klíčů na demontáž dieselových vstřikovačů, tzv. vstřiků QUATROS QS20499 Pro klasické i tzv. piezoelektrické vstřikovače. Vodicí čtyřhran: 1/2“ Společná délka: 100 mm Souprava 4 kusy obsahuje hlavice rozměrů: 25 mm – vstřikovače SIEMENS, motory 2.0 l DW10 HDI (koncern PSA, Ford, Toyota atd.) 27 mm – vstřikovače SIEMENS PIEZO, motory 2.0L DW10 HDI (koncern PSA) 29 mm – vstřikovače BOSCH, motory CDI a HDI 30 mm – vstřikovače BOSCH, motory 1.9L F9Q Renault, Nissan Vyrobeno z chrom-vanadové (Cr-V) oceli. Baleno v kazetě z pevného plastu.
Přípravek na aretaci vysokotlakého čerpadla VW, AUDI 3,6 FSI, s mechanickou pumpou - ASTA
Aretační přípravek na vysokotlaké čerpadlo motoru VAG 3,6 FSI s mechanickou podtlakovou pumpou - ASTA A-DT80<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Používá se při nastavování vačkové hřídele (tzv. vačky), klikové hřídele (tzv. kliky) při opravách rozvodů.
Ve vozidlech:
Audi:
- Q7 3.6 V6 4V (2007-2009)
Volkswagen:
- Passat 3.6 V6 4V (2006-)
- Touareg (2003-)
Jako OEM T10363
Aretační kolík vstřikovacího čerpadla diesel VAG, FORD - ASTA
Aretační přípravek – kolík na vstřikovací čerpadlo, pro vznětové (dieselové) motory vozidel koncernu VAG (VW) a Ford - ASTA A-IPTP
Určeno k zablokování – aretaci vysokotlakého vstřikovacího čerpadla při výměně rozvodového řemene.
Průměr: 15,4 mm
Jako OEM 2064 / U20003
Ve vozidlech:
Audi s motory 1.9 TDI a 2.5 TDI:
- 80
- 100
- A4
- A6
Kódy motorů:
- 1Z | ABP | AAT | AHU | AFN | AFF | AVG | AHH | AEL (1991-2003)
Volkswagen s motory 1.3, 1.4, 1.6, 1.7, 1.9, 2.4 TDI:
- Caddy
- Golf
- Jetta
- LT
- Lupo
- Passat
- Polo
- Santana
- Sharan
- Transporter
- Vento
Kódy motorů:
- 1G | 1S | 1V | 1W | 1X | 1Y | 1Z | AHU | AAB | AAZ | ABL | ACL | AEF | AEY | AFN | AGD | AHB | AHG | AHH | AHU | AJA | AKU | AKW I ALE | ASX | AVG | CR | CS | CY | DV | DW | JK | JP | JR | JX|KY | ME | RA | SB (1980 – 2005)
Škoda s motorem 1.9 D:
- Felicia
Kód motoru:
- AEF (1996-2001)
Seat s motory 1.3, 1.4, 1.9 TDI:
- Alhambra
- Arosa
- Cordoba
- Ibiza
- Inca
- Toledo
Kódy motorů:
- AAZ | AEY | AFN | AHU | AKW | AVG | 1Y | 1Z (1991-2002)
Ford s motorem 1.9 TDI:
- Galaxy
Kódy motorů:
- 1Z | AHU | AFN (1995-2000)
Aretace vstřikovacího čerpadla JAGUAR, LAND ROVER 3.0 TDV6 diesel - ASTA
Aretační přípravek na vstřikovací čerpadlo dieselových motorů 3,0 litru vozidel Jaguar, Land Rover a Range Rover - ASTA A-UK30D
Používá se pro aretaci – zablokování vysokotlakého vstřikovacího čerpadla ve správné pozici při výměně řemene pohonu čerpadla a dalších pracích na rozvodech motoru.
Kódy motorů: AJ-V6D, 306DT
Ve vozidlech:
- Jaguar XF a XJ (2009-2014)
- Land Rover Discovery 3 (2004-2009)
- Land Rover Discovery 4 (2009-2017)
- Range Rover (2012-2017)
- Range Rover Sport (2005-2017)
Použití jako OEM 310-212
Klíč Imbus s otvorem na vstřikovače diesel Common Rail BOSCH, 10 mm - JONNESWAY AL010235
Speciální klíč Imbus s dírkou na vstřikovače, tzv. vstřiky Jonnesway AL010235 Určen na montáž a demontáž vrchní části dieselového vstřikovače systému Common Rail značky BOSCH. Rozměr: 10 mm 6hranný profil
Nástrčná hlavice 1/2", 9hranná, na matice vstřikovačů diesel Siemens VDO, pro FORD TDCI
Speciální nástrčný klíč – hlavice na vstřikovače Určeno na matice dieselových vstřikovačů (tzv. vstřiků) značky Siemens VDO v motorech Ford TDCi. 9hranný profil (hloubka devítihranu 5,3 mm) Rozměr vodicího čtyřhranu: 1/2“ Celková délka hlavice: 50 mm Vyrobeno z chrom-vanadové (Cr-V) oceli, černěný povrch.
Stahovák na benzínové vstřikovače BMW, motory N43, N53 a N54 - ASTA
Stahovák s reverzním – kluzným kladivem na vstřikovače (tzv. vstřiky) benzínu ASTA A-IP3 Určeno pro demontáž (odstranění) vstřikovačů na zážehových (benzinových) motorech vozidel BMW. Na „vstřik“ se umístí demontážní nástavec se dvěma úchytnými „vidličkami“ a vodicím šroubem, do kterého se pak zašroubuje vodicí osa s reverzním kladivem. Pomocí něj se pak vstřikovač vyklepe. Použití pro motory BMW N43 1,6/2,0; N53/N54: 2,5/3,0. Ve vozidlech: Řada 1: E81, E82, E87, E88 (2007-2014) Řada 3: E90, E91, E92, E93 (2006-2014) Řada 5: F10, F11 (2007-2013) Řada 6: E63, E64 (2007-2011) Řada 7: F01, F02, F04 (2008-2012) X6: E71 (2008-2010) Z4: E89 (2009-2017) Kódy motorů: 1.6 litru: N43 B16A/AA, N43 B16AA, N43 B16AA/O0 2.0 litru: N43 B20A, N43 B20A/AA, N43 B20AA, N43 B20AY, N43 B20K0, N43 B20U0 2.5 litru: N53 B25A 3.0 litry: N53 B30A, N53 B30A/O0, N53 B30O0, N53 B30UO, N54 B30A, N54 B30A/AA, N54 B30A/T0, N54 B30T0 Jako OEM 130180 Dodáváno v plastové kazetě.
Klíč otevřený 17mm dlouhý vyhnutý na matice vstřikovacího vedení pro 1/2"
Prodej samostatných hlavic, podle velikosti.
Speciální klíče na matice vstřikovacího vedení diesel. 12hranné otevřené
Volitelné varianty:
- 17 mm; 3/8“
- 14 mm; 1/2“
- 17 mm; 1/2“
- 19 mm; 1/2“
Umožňuje demontáž a montáž vstřikovacích vedení.
Délka 119 mm.
Sada na demontáž vstřikovačů VW, Audi - QUATROS QS20363
Sada na demontáž vstřikovačů VW, Audi - QUATROS QS20363. <?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Pro motory:
VAG 1,4 / 1,6 / 1,8 / 2,0 / 2,7 V6 / 3.0 V6 / 3.2 V6 / 3.6 V6 a 4.2 V8 FSI a většinu dieselových motorů.
Použití: OEM T10133
Klíč na demontáž vstřikovacího čerpadla BMW N47, N47S, N57, N57S - ASTA
Klíč na demontáž vstřikovacího čerpadla BMW N47, N47S, N57, N57S
Klíč určený k demontáži ozubeného kola vysokotlakového vstřikovacího čerpadla u vozidel BMW N47, N47S, N57, N57S.
Průměr závitů: 32mm
Číslo servisního nářadí: OEM 118740
BMW 1.6; 2.0; 3.0d
MBW 116d, 118d, 120, (E81, E82, E87, E88, F20)/316d, 318d, 320d, 330d (E90, E91, E92, E93, F30)/520d, 525d, 530d GT 535d, 535d GT, M550d (E60, E61, F07, F07, F10, F11)/640D (F12)/730d, 740d, 750D (F01)/C1-1.8d, 2.3D (E84)/X3-1.8d, 2.0d, 3.0d, 3.5D (E83,F25)/X5-3.0d, 4.0d M5.0d (E70)/X6-3.0d, 4.0d, M5.0d (E71)
Stahovák vstřikovačů, vstřiků diesel VAG (VW) TDI PD a Common Rail - QUATROS QS20347
Sada na demontáž vstřikovačů s kluzným kladivem pro motory VAG, 7dílná sada – QUATROS QS20347
Úderový vytahovák naftových vstřikovačů z motorů PD (pumpe-düse, čerpadlo-tryska) a CR (Common Rail) pro koncernové motory VAG (VW, Audi, Škoda, Seat).
Pomocí adaptéru se vytahovák upevní ke vstřikovači a reverzním kladivem se poté demontuje (vyklepe) ven.
Součástí stahováku jsou závitové adaptéry pro uchycení ke vstřikovačům na VAG motorech TDI PD a TDI CR.
Souprava je dodávána v plastovém kufříku. Jeho barva se může lišit podle aktuální dodávky.
Využití pro motory:
- 1.4 SDI a TDI
- 1.9D a TDI a TDI (PD)
- 2.5 TDI (PD)
- 2.8 TDI (PD)
- 2.7 a 3.0 TDI (CR)
- 4.2 TDI (CR)
Fréza na sedla vstřikovačů VAG 2.0 TDI PD, 3 díly
Fréza na úpravu – zabrušování sedel vstřikovačů, tzv. vstřiků, dieselových (vznětových) motorů Přípravek určen k zarovnání dosedací plochy vstřikovače v hlavě motoru. Pomocí vodítka se zasune do komory vstřiku, lehkým tlakem a plynulým otáčením ve směru hodinových ručiček se pak dosedací plocha jemně zabrousí. Určeno pro motory VAG 2,0 TDI-PD (systém čerpadlo-tryska – Pumpe-Düse) ve vozidlech Volkswagen, Škoda, Audi, Seat. Jako OEM 03G130073G / GX Možno použít také na motorech Mitsubishi jako OEM MN980235. Sada obsahuje 3 díly. Dodáváno v plastové kazetě s vnitřním měkkým vystláním.
Hlavice - klíče na nastavení vstřikovacích čerpadel diesel BOSCH, pro VAG TDI a SDI - ASTA
Sada 5 kusů klíčů (hlavic) na dieselová vstřikovací – vysokotlaká čerpadla (pumpy) ASTA A-P5ICS Určeno pro nastavení – seřízení čerpadel značky BOSCH ve vozidlech koncernu VAG (Volkswagen) se vznětovými motory TDI a SDI. Souprava obsahuje: 1. Hlavice 7 mm pro vstřikovací čerpadlo EDC (rok výroby 1996 – 2003) 2. Hlavice 12.6 mm, čtyřhran 1/2“, pro vstřikovací čerpadlo VE (používáno pouze ve vstřikovacích systémech BOSCH ve vozidlech koncernu VAG) 3. Trojhranná hlavice na uvolnění matice víka čerpadla 4. Trojhranná hlavice na uvolnění matice víka čerpadla s manometrem 5. Hlavice na pro matice zajišťující regulační ventil tlaku, pro čerpadlo VP37 Dodáváno v plastové kazetě.
Hlavice - klíče pro Lambda sondy, termostaty a vstřikovače, sada 7 ks - SW Stahl
Sada nástrčných hlavic – klíčů pro montáž a demontáž lambda sond, termostatů a naftových vstřikovačů (tzv. vstřiků), 7 kusů v plastovém kufru – SW-Stahl 26045L
Speciální hlavice s bočními výřezy umožňujícími jejich nasazení na prvky, ke kterým vedou dráty či kabely (čidla apod.).
Kvalitní produkt: vyrobeno z chrom-vanadové (Cr-V) oceli.
Souprava obsahuje:
- hlavice 6hranná 29 x 90 mm, vodicí 6hran 1/2", s výřezem
- hlavice 6hranná 22 x 90 mm, vodicí 6hran 3/8", s výřezem
- hlavice 12hranná 27 x 83 mm, vodicí 6hran 12,5 mm 1/2", s otevřením
- hlavice 6hranná 27 x 74 mm, vodicí 6hran 3/8"
- hlavice 6hranná 22 x 80 mm, vodicí 6hran 3/8 ", s výřezem
- hlavice 6hranná 22 mm, vodicí 6hran 3/8", úhlová, s výřezem
- hlavice 6hranná 22 mm, vodicí 6hran 1/2", úhlová, s výřezem
Aretace vstřikovacího čerpadla FORD 2.0 - 3.2 DI, TDCI, TDDI diesel - QUATROS QS10940
Aretační přípravek vstřikovacího čerpadla Ford 2.0-3.2 DI, TDCI, TDDI diesel – QUATROS QS10940.
Určeno k zajištění vstřikovacího čerpadla na vznětových (dieselových) motorech při práci na rozvodech.
Použitelné jako speciální nářadí OEM 303-1151.
Pro vozy:
· Ford Mondeo (2000-2007)
· Ford Transit (2000 a novější)
Pro motory:
· 2.0 Duratorq DI/TDCi/TDDi
· 2.2 Duratorq TDCi
· 2.4 Duratorq DI/TDCi/TDDi
· 3.2 Duratorq TDCi
Kartáče ruční, na čištění šachet vstřikovačů, ocel, mosaz a nylon, 38 dílů - SATRA
Univerzální ruční čisticí kartáče - SATRA S-BK38X. <?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Určeny k čištění sedel a šachet vstřikovačů, potrubí, válců a dalších míst. Kartáček se uchytí do rukojeti – buď přímo, nebo v případě potřeby přes prodloužení. Díky tomu se dostane i do hůře přístupných míst.
Sada obsahuje 38 dílů (12 kartáčů z každého materiálu, prodloužení a rukojeť)
Vyrobeny z nerezové oceli, mosazi a nylonu.
Dodáváno v plastikovém kufříku pro snadné skladování nebo transport.
Technické parametry:
· Vodicí 6hran: 1/4“
· Celková délka štětce: 10 cm
· Celková délka prodloužení: 15 cm
· Celková délka rukojeti: 14 cm
· Maximální celková délka kartáče: cca 36 cm
· Průměry kartáčů: 8 – 9 – 10 – 11 – 12 – 13 – 14 – 15 – 16 – 17 – 18 – 19 mm
Čistící štětce-sada Vigor V4646
Kartáčky čisticí pro uchycení na vrtačku nebo ruční použití, 38 dílů v plastovém kufříku – VIGOR V4646 Souprava kartáčů pro čištění válců, trubek, pouzder, vnitřních částí motoru apod. Obsahuje kartáče ocelové, ocelové pomosazené a nylonové. Možné upnout do sklíčidla elektrické nebo pneumatické vrtačky, nebo použít ručně po nasazení do rukojeti. Sada obsahuje: - 12x ocelový kartáček, průměr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm - 12x ocelový kartáček s mosaznou povrchovou úpravou, průměr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm - 12x nylonový kartáček, průměr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm - 1x rukojeť/držadlo s úchytem 1/4“ pro kartáčky a rychlouzávěrem - 1x prodloužení 150 mm
Hlavice pro vstřikovače Imbus 10, vrtání 7,5mm - BGS 4478
Hlavice pro vstřikovače
Imbus 10
vrtání 7,5mm
Přípravky na demontáž dieselových vstřikovačů BMW a LAND ROVER - ASTA
Přípravky na demontáž vstřikovačů (tzv. vstřiků) diesel ASTA A-CRI8 Určeno pro snadnou a rychlou demontáž zaseklých vstřikovačů ze vznětových motorů. Není nutná demontáž hlavy válců, což mimořádně uspoří čas a peníze. Opěrný můstek na hlavu válců umožňuje vyvinout velkou vytahovací sílu. Použitelné pro motory kódů: M47TU, M47T2, M57, M57TU a M57T2 Ve vozidlech BMW: E87 118d a 120d E46 318d, 320d a 330d E90 a E91 316d a 320d E90, E91, E92 a E93 325d (2006-2010), 330d a 330xd (1998-2008) a 335d E39 520d, 525d a 530d E60 a E61 520d, 525d, 525xd, 530d, 530xd a 535d E63 a E64 635d (2004-2010) E38 730d E38, E65 a E66 730d E83 X3, 2.0d a 3.0d E53 a E70 X5, 3,0d Také pro vozidla Land Rover a Range Rover s identickými motory: Range Rover 2.5 DT (1994-2002) Range Rover 3.0 TD6 (2002-2006) Land Rover Freelander 2.0 TD4 (2002-2006) Sada obsahuje: - dva opěrné segmenty délky 115 mm - dva opěrné segmenty délky 140 mm - nosný (opěrný) můstek s kuličkovým ložiskem - nástrčný klíč rozměru 29 mm, s vnitřním čtyřhranem 1/2 "(12,5 mm), pro demontáž elektrické jednotky - šroub M16 x 1,5 mm s jednostranným závitem M17 x 1,0 mm, pro upevnění do vstřikovače - nástrčný klíč, vnitřní šestihran 10 mm, s otvorem a vnějším šestihranem 19 mm, pro demontáž vstřikovací jehly Dodáváno v plastovém kufříku pro snadné uskladnění a přenášení.
Klíč na demontáž vstřikovacího čerpadla BMW N47, N47S, N57, N57S - BGS 8724-1
Klíč – stahovák na demontáž vstřikovacího čerpadla diesel u motorů BMW řad N47 a N57 – BGS technic 8724-1
Přípravek drží řetězové (ozubené) kolo čerpadla a rozvodový řetěz na místě při demontáži vysokotlakého čerpadla.
Určeno pro motory BMW N47, N47S, N57 a N57S.
V modelech:
- řada 1: 116D, 118D, 120D, 123D (E81, E82, E87, E88, F20)
- řada 3: 316D, 318D, 320D, 325D, 330D (E90, E91, E92, E93, F30)
- řada 5: 520D, 525D, 530D, 530D GT, 535D, 535D GT, M550D, (E60, E61, F07, F10, F11)
- řada 6: 640D (F12)
- řada 7: 730D, 740D, 750D (F01)
- X1: 1.8D, 2.0D, 2.3D (E84)
- X3: 1.8D, 2.0D, 3.0D, 3.5D (E83, F25)
- X5: 3.0D, 4.0D, M550D (E70)
- X6 3.0D, 4.0D, M500D (E71)
Jako OEM 118740 - OEM 118741 - OEM 118742.
Klíč otevřený 17mm dlouhý vyhnutý na matice vstřikovacího vedení pro 3/8"- BGS 8432
Prodej samostatných hlavic, podle velikosti.
Speciální klíče na matice vstřikovacího vedení diesel. 12hranné otevřené
Volitelné varianty:
- 17 mm; 3/8“
- 14 mm; 1/2“
- 17 mm; 1/2“
- 19 mm; 1/2“
Umožňuje demontáž a montáž vstřikovacích vedení.
Délka 119 mm.
Kartáčky na čištění dosedacích sedel vstřikovačů diesel, sada 14 dílů - SATRA
Čisticí kartáče na dosedací plochy – sedla (tzv. hnízda) vstřikovačů dieselových motor, sada 14 dílů v plastovém kufříku – SATRA S-14DIB Určeno pro očištění sedel před montáží nových „vstřiků“ – neodstraněné usazeniny mohou způsobit nepřesnou montáž a tím špatný chod motoru. Sada obsahuje: 2x kartáč silikonovo-nylonový (15 mm, 20 mm) 3x kartáč mosazný (18 mm, 22 mm, 25 mm) 1x ocelový drátový čistič trysek 6x těsnicí západka 1x montážní přípravek na těsnicí západky 1x prodloužení
Stahovák ozubeného kola vstřikovacího čerpadla BMW, Land Rover, Opel - ASTA
Stahovák na ozubené kolo dieselového vstřikovacího čerpadla ASTA A-668P Pro vozidla se vznětovými motory M47, M47TU, M57, M57TU Značky a typy: - BMW řady: 3, 5, 7 - varianty: E38 / E39 / E46 / E53 / E60 / E63 / E65 / E70 / E83 / E90 - Land Rover Freelander - Rover 75 - Opel - Vauxhall
Přípravky na nastavení vstřikovacích čerpadel diesel - SATRA
Sada přípravků pro seřízení vstřikovacího (vysokotlakého) čerpadla diesel, 10 dílů v plastovém kufříku – SATRA S-X2706
Určeno pro nastavení úhlu předstihu vstřikování čerpadel značek Bosch, Lucas, Nippon a Denso. Hodnoty se zobrazují na úchylkoměru ovládaném pomocí držáku montovaného do válce.
Ve vozidlech značek: Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volkswagen, Audi, BMW, Ford, Renault, Rover, Iveco, Mitsubishi, Nissan, Isuzu a dalších.
Frézy na sedla vstřikovačů, sada 17 dílů - SATRA
Frézovací sada na vyčištění a srovnání sedel dieselových vstřikovačů, 17 kusů v plastovém kufříku – SATRA S-XDI17 Určeno pro očištění sedla od nečistot a srovnání jeho povrchu před usazením nového „vstřiku“. Určeno pro většin běžných motorů ve vozidlech na našich silnicích (obzvlášť po roce výroby 2000). Obsah: - 1x pilot - 1x T-rukojeť - 1x prodloužená fréza 15.5 x 225 mm - 1x Imbus 5 mm 3x úhlová frézka (výstružník): 15.5 x 15.5 mm – 17 x 17 mm – 17 x 21 mm 10x rovná frézka (výstružník): 14 x 14 mm – 15 x 15 mm – 15 x 19 mm – 17 x 17 mm – 17 x 17.5 mm – 17 x 19 mm – 17x 19.5 mm – 17 x 20 mm – 17.5 x 20.5 mm – 19 x 21.5 mm
Přípravek na demontáž řetězového kola vysokotlakého čerpadla Ford 1.8 TDDi, TDCi BGS 9387
Přípravek na sejmutí – demontáž řetězového kola vysokotlakého – vstřikovacího čerpadla diesel – BGS technic 9387
Použití např. při práci na hnacím řetězu čerpadla nebo pro vyrovnání krytu rozvodů.
Pro vozidla značky Ford:
- Focus 1.8 TDCi (2004-2011); kódy motorů: KKDA, KKDB
- C-Max 1,8 TDCi (2003-2007); kódy motorů: KKDA, BHPA, HCPA
- Tourneo Connect 1,8 TDCi (2002-2013); kódy motorů: HCPA, HCPB (2002-2006), RWPA, R2PA, P7PA, P9PA, R3PA (2006-2013), P9PB, RWPC (2009-2013)
- Tourneo Connect 1.8 TDDi (2002-2006); kód motoru: BHPA
- Mondeo 1,8 TDCi (2007-2010); kódy motorů: FFBA, QYBA, KHBA
- Mondeo 1,8 TDCi ECOnetic (2008-2010); kód motoru: KHBA
- Transit Connect 1,8 TDCi (2002-2013); kódy motorů: HCPA, HCPB (2002-2006), RWPA, P7PA, R2PA, P9PA, R3PA (2006-2013), P9PB, RWPC (2009-2013)
- Transit Connect 1.8 TDDi (2002-2006); kód motoru: BHPA
Sada obsahuje:
- Vyrovnávací přípravek pro kryt pouzdra rozvodů, použití jako OEM 303-652 (21-230)
- Přípravek pro demontáž vysokotlakého čerpadla, použití jako OEM 303-095 (23-067)
Přípravek pro nastavení - seřízení vstřikovacího čerpadla diesel - ASTA
Nástroj na nastavování/seřizování časovače pozice vysokotlakého vstřikovacího čerpadla diesel ASTA A-8101 Určeno pro čerpadla značek Bosh EP/VE Rotory, Kikki, Nippon, Denso a VAV Rotdiesel. Ve vozidlech: Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volkswagen, Audi, BMW, Ford, Renault, Rover, Iveco, Mitsubishi, Nissan, Isuzu atd. V sadě je dodáván také aretační kolík 15.5 mm pro Audi/Volkswagen. Dodáváno v plastové kazetě.
Stahovák s reverzním kladivem na vstřikovače Mercedes-Benz CDI - QUATROS QS11154
Stahovák vstřikovačů Mercedes-Benz (OM 611, 612, 613) s reverzním kladivem – QUATROS QS11154
Určeno k demontáži vstřiků ze vznětových (dieselových) motorů Mercedes-Benz CDI řady OM 611, 612 a 613.
Přípravek se pomocí adaptéru uchytí ke vstřikovači (viz přiložený obrázek) a údery kluzným kladivem se vyklepe ven z hlavy motoru.
Nářadí je dodáváno v praktickém plastovém kufříku. Jeho barva se může lišit od fotografií v závislosti na aktuální dodávce.
Technické parametry:
- nářadí na demontáž vstřikovačů Mercedes-Benz OM 611, 612 a 613
- délka stahovacího kladiva: 43 cm
- materiál: ocel
Stahovák na vstřikovače VAG 2,0 TDI-PD, s reverzním kladivem - JONNESWAY AI020127
Stahovák vstřikovačů Jonnesway AI020127 Určeno pro vznětové (dieselové) motory 2.0 TDI-PD (103 kW, 4 ventily na válec) koncernu VAG (značky Volkswagen, Škoda, Audi, Seat). Přípravek se uchytí k hlavě motoru a pomocí 1kg reverzního kladiva se vstřikovač vytáhne (viz obrázek). Kvalitní provedení pro dlouhou životnost: vysoce kvalitní uhlíková ocel, konstrukce přípravku je přizpůsobená práci přímo v motorovém prostoru.
Stahovák na měděné podložky vstřikovačů s reverzním kladivem - QUATROS QS20079
Přípravek na demontáž měděných podložek dieselových vstřikovačů, pro podložky 5-13 mm – QUATROS QS20079
Specializovaný nástroj sloužící k vyjmutí měděných podložek naftových vstřikovačů. Konec stahováku má kuželovitý závit, který se našroubuje na vložku (o vnitřním průměru 5 až 13 mm), která se potom pomocí kluzáku vyklepe směrem nahoru, uvolní a vyjme.
Technické parametry:
- celková délka: 35 cm
- pro podložky vnitřního průměru 5-13 mm
- žádné pohyblivé části, které by mohly spadnout do motoru
Ruční gumová pumpička – balónek, 10 mm - GEKO G00988
Ruční pumpička na kapaliny, tzv. balónek – GEKO G00991
Určeno např. na přečerpávání paliva či řidšího oleje, zaplavování palivového systému dieselových (vznětových) motorů při jejich spouštění po delší odstávce apod. Kapalina se pumpuje pouhým mačkáním balónku.
Šipky na pumpičce ukazují směr toku tekutiny, zařízení je navíc vybaveno zpětným ventilem zabraňujícím opačnému toku.
Konektory a hadice mají průměr 10 mm.
Přípravek na montáž a demontáž vstřikovacího čerpadal diesel Ford 2.0 EcoBlue - ASTA
Montážní a demontážní přípravek na vysokotlaké vstřikovací čerpadlo diesel, pro motory Ford EcoBlue, v plastové kazetě – ASTA A-P20IP
Při použití tohoto nástroje není při montáži palivového čerpadla zpět do vozidla potřeba jeho další seřizování, regulace apod. Určeno pro vznětové (naftové) motory Ford 2.0 EcoBlue.
Sada obsahuje tělo přípravku a komplet pracovních a úchytných (pomocných) šroubů.
Ve vozidlech: Ford Transit, Transit Custom a Tourneo Custom AWD, FWD a RWD od roku výroby 2016.
Kódy motorů: YLFS, YMFS, YNFS, YLF6, YMF6, YNF6, YLR6, YMR6, YNRS
Jako nářadí OEM:
- OEM 303-1635
- OEM 303-1635/1
- OEM 303-1635/2
- OEM 303-1635/3
- OEM 303-1635/6
Hlavice na montáž a demontáž vstřikovačů diesel Scania, MAN a Mercedes - ASTA
Klíč – hlavice 3/4“ 4 zuby, na povolení a utažení vstřikovačů v dieselových motorech nákladních aut – ASTA A-1071
Určeno pro vozidla MAN 422/403, Mercedes-Benz, Scania.,
Usnadňuje práci s tzv. vstřiky (např. při jejich vyjmutí a následných zkouškách, repasi apod.) – při montáži nebo demontáži nehrozí jejich poškození v důsledku nevhodného zacházení.