TPMS senzory a ventily
Vybavení pneuservisůVentil TPMS gumový - Ferdus 113.01
Kolový ventilek TPMS - gumový Ferdus 113.01 Pro systém kontroly tlaku v kolech TPMS - Tire Pressure Monitoring System.
Ventil TPMS 5, hliníkový - Ferdus 113.05
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 59,1 mm do 64 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS 1, hliníkový - Ferdus 113.02
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 71 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS 2, hliníkový - Ferdus 113.03
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 57,1 mm do 59 mm – Ferdus.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS 3, hliníkový - Ferdus 113.04
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 57,1 mm do 59 mm – Ferdus.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS 7, hliníkový - Ferdus 113.07
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 71 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS 6, hliníkový - Ferdus 113.06
Prodej speciálních ventilů TPMS od výrobce Ferdus. Různé druhy: TPMS 1 – TPMS 8 + TPMS gumový Kvalitní pneuservisní materiál od zkušeného výrobce. Ventily TPMS (Tire Pressure Monitoring System) obsahují senzor monitorující tlak v pneumatikách. Data jsou pak bezdrátově přenášena do palubního počítače vozidla. Tento systém je montován povinně do všech nových aut na trhu Evropské unie, využití těchto ventilů je také svázáno s pneumatikami Run Flat, tedy s dojezdovými plášti s vyztuženou bočnicí. Pokud je auto vybaveno tímto systémem, musí být vždy plně funkční. Když není, vůz nesmí na silnici, neprojde prohlídkou na STK a v případě nehody může pojišťovna odmítnout plnění. Rozhodně se tedy nevyplatí podceňovat stav TMPS systému - případné potíže je lépe řešit zavčas.
TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
Ventil TPMS 8, hliníkový - Ferdus 113.08
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 71 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem - BAZAROVÝ produkt
BAZAROVÉ ZBOŽÍ: 1x nainstalováno a demontováno, neprogramováno.
Záruka 6 měsíců na bazarové zboží pro firmy i koncové spotřebitele.
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem - BAZAROVÝ produkt
BAZAROVÉ ZBOŽÍ: 1x nainstalováno a demontováno, neprogramováno.
Záruka 6 měsíců na bazarové zboží pro firmy i koncové spotřebitele.
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem - BAZAROVÝ produkt
BAZAROVÉ ZBOŽÍ: 1x nainstalováno a demontováno, neprogramováno.
Záruka 6 měsíců na bazarové zboží pro firmy i koncové spotřebitele.
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem - BAZAROVÝ produkt
BAZAROVÉ ZBOŽÍ: 1x nainstalováno a demontováno, neprogramováno.
Záruka 6 měsíců na bazarové zboží pro firmy i koncové spotřebitele.
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
Ventil TPMS 6, hliníkový - Ferdus 113.06
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 59,1 mm do 64 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS gumový - Ferdus 113.01
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 71 mm – Ferdus.
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
Ventil TPMS gumový - Ferdus 113.09
Vymezovací kroužek, pro ALU kola, různé rozměry, od vnitřního průměru 57,1 mm do 59 mm – Ferdus.<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Vymezovací kroužky se používají ke správnému vystředění disku na náboj kola u brzdového kotouče. Nezbytné při instalaci litých (alu) kol s univerzální středovou dírou.
Vymezovací kroužek precizně vyplní prostor mezi nábojem a litým kolem, což zajišťuje jeho optimální vystředění. Bez tohoto kroužku není kolo dostatečně vycentrované, což může vést k nepříjemným vibracím automobilu během jízdy.
Kolové šrouby nebo matice samy o sobě nedokážou lité kolo precizně vycentrovat. Tím pádem spojení kola s vozidlem není plně pevné a v extrémních případech může dojít k uvolnění kolových šroubů či matic a v nejhorším případě k úplnému odtržení kola.
TPMS senzor s ALU ventilem, 433 MHz, programovatelný, černý
Senzor systému TPMS s ALU ventilem, 433 MHz, programovatelný, černý - Autel MX-Sensor.
Výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice je programovatelný senzor, který dokáže nahradit až 98 % OE senzorů dostupných na evropském trhu.
Odolný senzor nabízí také možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování ID.
Vyměnitelný ventil je vyrobený z korozivzdorného eloxovaného hliníku.
Nastavitelný (0° - 35°) úhel uchycení ventilku v senzoru umožňuje přizpůsobení různým typům ráfků.
Upozornění:
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Technické parametry:
• Provozní teplota: -40 °C až + 125 °C
• Provozní vlhkost: 90 %
• Frekvence: 433 MHz
• Rozsah monitorování tlaku: 0 až 900 kPa
• Tlak přesnost čtení: ± 10kPa
• Teplota přesnost čtení: ± 5 °C
• Rozměry (Š x V x H): 52 x 29,1 x 22,2 mm
• Hmotnost: 25 g
Diagnostika TPMS, barevný displej, Wi-Fi a USB, programovatelný - Autel TS508 Maxi
Diagnostický a servisní nástroj pro TPMS, barevný displej, Wi-Fi, programovatelný, více režimů – Autel TS508 Maxi.
Nástroj je určen pro rychlou diagnostiku TPMS v kolech osobních automobilů, pro kontrolu stavu systému TPMS a pro programování MX-senzorů.
Tester umožňuje díky vestavěnému přijímači rádiového signálu bezdrátově získávat informace ze senzoru TPMS o aktuálním tlaku, teplotě, ID čísle a stavu baterie senzoru. Zařízení je dále vybaveno modulem EOBD, který umožňuje komunikaci s automobilem za účelem např. naprogramování nových ID čísel tlakových senzorů.
Přístroj umožňuje rychlý režim, který je vhodný pro test jednoho tlakového senzoru nebo také pokročilý režim který je určen pro test kompletního vozu. Je možné programovat až 4 univerzální MX-senzory současně.
Aktualizace je možná přes Wi-Fi nebo USB.
Technické parametry:
• Displej: barevný TFT, 320 x 240 dpi
• Napájení: 3,7 V Li-polymerové baterie; 3200 mAh
• Provozní teplota: 0 °C až 50 °C
• Skladovací teplota: -20 °C až 70 °C
• Rozměry: 215 x 105 x 37 mm
• Připojení: Mini USB 2.0 x 1
Obsah balení:
• Zařízení Autel TPMS TS508WF Maxi
• Návod
• USB kabel
• OBD kabel
TPMS senzor s ALU ventilem, 433 MHz, programovatelný, stříbrný
Senzor systému TPMS s ALU ventilem, 433 MHz, programovatelný, stříbrný - Autel MX-Sensor.
Výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice je programovatelný senzor, který dokáže nahradit až 98 % OE senzorů dostupných na evropském trhu.
Odolný senzor nabízí také možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování ID.
Vyměnitelný ventil je vyrobený z korozivzdorného eloxovaného hliníku.
Nastavitelný (0° - 35°) úhel uchycení ventilku v senzoru umožňuje přizpůsobení různým typům ráfků.
Upozornění:
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Technické údaje:
• Provozní teplota: -40 °C až + 125 °C
• Provozní vlhkost: 90 %
• Frekvence: 433 MHz
• Rozsah monitorování tlaku: 0 až 900 kPa
• Tlak přesnost čtení: ± 10kPa
• Teplota přesnost čtení: ± 5 °C
• Rozměry (Š x V x H): 52 x 29,1 x 22,2 mm
• Hmotnost: 25 g