API SN, ACEA C2/C3, MB 229.51/31, GM dexos2, BMW LL-04, VW 505.01, Fiat 9.55535-S2/GH2, Renault RN17/0700/0710, Ford WSS-M2C917-A, Chrysler MS-11106 

Číslo výrobku MN7913-5
Výrobce MANNOL
EAN čísla 4036021505206
Záruka 24 měsíců
691 Kčs DPH
571,07 Kčbez DPH
Objem 5 L l
Specifikace ACEA C3/C2
Specifikace FIAT 9.55535-S2/9.55535-GH2
Specifikace API SN
Specifikace SAE 5W40
Specifikace MB 229.31/226.5
Specifikace FORD WSS-M2C917-A
Specifikace PORSCHE A40
Specifikace VW 505.00/505.01
Specifikace RENAULT RN17/RN0700/RN0710
Specifikace BMW LL-04
Specifikace GM dexos2
Specifikace CHRYSLER MS-11106
Obsah [litr] 5 l
Hmotnost brutto [kg] 4,6 kg
Obsahy [l] 11 l
Třída viskozity podle SAE 5W-40
Specifikace podle API SN
Specifikace podle ACEA C2
Specifikace podle ACEA C3
Olej-doporučení výrobce BMW LL-04
Olej-doporučení výrobce CHRYSLER MS-11106
Olej-doporučení výrobce FIAT 9.55535-S2
Olej-doporučení výrobce FIAT 9.55535-GH2
Olej-doporučení výrobce FORD WSS-M2C917-A
Olej-doporučení výrobce GM dexos2
Olej-doporučení výrobce MB 229.31
Olej-doporučení výrobce MB Approval 229.51
Olej-doporučení výrobce RENAULT RN17
Olej-doporučení výrobce RENAULT RN0700
Olej-doporučení výrobce RENAULT RN0710
Olej-doporučení výrobce VW 505.01

Popis:

Inovativní univerzální, energeticky úsporný, plně syntetický prémiový obsahující ester motorový olej pro moderní dieselové motory (včetně těch s přímým vstřikováním) a benzinové motory s přeplňováním a bez přeplňování, včetně těch, které jsou vybaveny s čerpacími tryskami (Pumpe-Duse).
Navrženo na základě VW a DAIMLER požadavky.

Vlastnosti:

  • Díky obsaženým esterovým složkám má vynikající ochranu proti zadření a opotřebení a vlastnosti proti tření;
  • Díky svým vynikajícím mycím a dispergačním vlastnostem a nejvyšší tepelně oxidační stabilita, účinně bojuje proti všem typům usazenin a udržuje díly motoru čisté po celý interval mezi výměnami;
  • Šetří palivo díky snížené vysokoteplotní viskozitě HTHS optimální antifrikční vlastnosti;
  • Esterové složky v kombinaci se syntetickou bází zaručují snadné startování motoru při nízkých teplotách díky výjimečným ukazatelům protáčení a čerpatelnost, což výrazně snižuje opotřebení motoru při startování;
  • Esterová technologie a syntetická báze s rozšířeným rozsahem viskozitně-teplotních vlastností zajišťuje efektivní provoz motoru ve všech provozních podmínkách režimy: při studeném startu, v městském režimu, v dálničním režimu i pod zvýšené zatížení (při jízdě po neprůjezdných silnicích, do kopce, v pohybu s

přívěs, maximální zatížení) a při vysokých okolních teplotách;

  • Díky vysoké termooxidační stabilitě účinně odolává stárnutí;
  • Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR pomocí technologie Mid SAPS;
  • Používá se v motorech s prodlouženým intervalem výměny oleje (Long život) a obyčejný;
  • Vhodné pro motory využívající zkapalněný zemní plyn (LNG) a (LPG) ropu plyn.

Určeno pro benzínové a naftové motory EURO IV a EURO V standard širokého vozového parku (osobní automobily, lehké SUV, minibusy a lehké nákladní vozy evropští a jiní výrobci).
Doporučeno pro použití v motorech vozů Daimler, BMW, VW, které vyžadují dodatečné požadavky na motorové oleje (podle výše uvedených specifikací).
Olej není vhodný pro použití v těžkých nákladních a podobných vozidlech!